Tuesday 19 April 2011

Subliminal language learning - an update.

I'm now two thirds into my "learn Icelandic subliminally" project. I'm afraid to say that it does not seem to be working.

I shall not give up hope, though. I still have until August to become totally fluent. Four more months of listening to the worst kind classical music should help me become totally fluent.

I can't wait.

Perhaps if it was working I'd have put it this way...

Ég er nú að tveir þriðju inn minn "learn Icelandic subliminally" verkefninu. Ég er hræddur um að segja að það virðist ekki vera að vinna.

Ég mun ekki gefa upp von, þó. Ég hef enn fyrr en í ágúst til að verða algjörlega altalandi. Fjóra mánuði að hlusta á versta klassískri tónlist ætti að hjálpa mér að verða algjörlega altalandi.

Ég get ekki beðið.

Takk Google Translate!

No comments: